vineri, 25 august 2017


– Cum îţi place noua mea pălărie , dragul meu ?
– Este minunată ! 
Aproape că nu ţi se vede fața …
***


– Numele dumneavoastră ?

– Adam .

– Numele soţiei ?

– Eva .

– Incredibilă coincidenţă ! 

Prin întâmplare , 

e şi un şarpe aici ?!

– Sigur că da !  

Mamă soacră , 

te caută cineva !

***



– Măi copile , se plânge maică-ta 

că vorbește cu tine și tu n-o asculți .
– Păi , să vezi , tăticule …

– Lasă scuzele ! Spune-mi cum

 reușești să faci asta !


***
La examen un student ia un bilet 
- nu ştie . Ia altul - iarăşi nu ştie . 
Al treilea - de asemenea ... 
Şi aşa al patrulea , al cincilea ... 
Profesorul îl opreşte şi îi dă notă "5" . Ceilalţi studenţi se revoltă : 
- Pentru ce ? 
- Cum pentru ce ? După cum căuta , înseamnă că ştie ceva .
***
Două vecine se întâlnesc într-o dimineaţă . 
- Ce-i cu tine , dragă , eşti bolnavă ? 
- Nu , de ce întrebi ? 
- Am văzut azi-dimineaţă doctorul ieşind din apartamentul tău . 
- Şi ce ? De la tine au ieşit trei soldaţi . 
Te-am întrebat eu 
dacă a izbucnit războiul ? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu