duminică, 10 aprilie 2016

Facem şi noi nişte sport ?

  Dialog între doi comentatori sportivi :
- Ce părere ai despre felul în care joacă acest tânăr fotbalist ?
- Mărturisesc că mie, personal, îmi aminteşte de Eminescu ...
- Păi , Eminescu nu a jucat fotbal niciodată !
- Asta am vrut să spun şi eu !

 https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS3vkrsCQnA2T9gnk3sQWLl4jXvpUIM28pY3gTbd6EhwTla79bs 

- Cum ţi-ai rupt piciorul, Vasile? - La meciul de fotbal de ieri. Am făcut parte din echipă... - Te-a faultat dur vreun adversar? - Nu, am căzut de pe banca de rezerve!

Citeste mai mult: adev.ro/o554nc
- Cum ţi-ai rupt piciorul, Vasile? - La meciul de fotbal de ieri. Am făcut parte din echipă... - Te-a faultat dur vreun adversar? - Nu, am căzut de pe banca de rezerve!

Citeste mai mult: adev.ro/o554nc
 poze haioase poze haioase poze haioase
  
                          Imagine similară
 
 Imagine similară 
aplecat trenu-glumim 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhezHCVKUvdXhKOmcCnYOKNzRQDIyGm_9Az6ikgNzxFLl9wr-iwK6syMp3p9tAYrKyKoLqZxwDbCeqDLkJkKIVuKSmHPdWh8sbet8_v2htgL_-d-LR-tsVc9MH2-38Bk1jZVay_AoYry4-r/s1600/F%C4%83r%C4%83+titlu.jpg
Imagine similară    
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu